
De Kinderpostzegelactie heeft in 2019 € 8.215.436 opgebracht. Bekende youtuber Dylan Haegens en zijn team maakten dit donderdag 3 oktober 2019 op OBS Twiske in Amsterdam bekend. Ruim 140.000 basisschoolleerlingen uit groep 7 en 8 gingen van 25 september tot en met 2 oktober langs de deuren om Kinderpostzegels en kaarten, hippe shoppers, kleurrijke tulpenbollen en lekkere theepakketten te verkopen.
Persberichten
►Download hier het persbericht van 24 september 2019 - Start Kinderpostzegelactie 2019
►Download hier het persbericht van 3 oktober 2019 - Bekendmaking voorlopige opbrengst 2019
►Download hier het persbericht van 28 november 2019 - Inpakken Warm Welkom Tas
►Download hier het persbericht van 4 december 2019 - Uitreiking Warm Welkom Tas
Persfoto's
Eerste bestelling Kinderpostzegelactie 2019
► Foto met Beau 1 - groepsfoto
► Foto met Beau 2 - Beau doet de deur open
► Foto met Beau 3
► Foto met Beau 4 - doet een bestelling via de app
► Foto met Beau 5 - bekijkt de producten
► Foto met Beau 6
► Missiemap
► Rondetafelgesprek
► Rondetafelgesprek - overzichtsfoto
Bekendmaking voorlopige opbrengst Kinderpostzegelactie 2019
► Foto met Team Dylan
Inpakken Warm Welkom Tas
► Inpakken Warm Welkom Tas 1
► Inpakken Warm Welkom Tas 2
► Inpakken Warm Welkom Tas 3
Uitreiking Warm Welkom Tas
► Uitreiking Warm Welkom Tas 1
► Uitreiking Warm Welkom Tas 2
► Uitreiking Warm Welkom Tas 3
Thema Kinderpostzegelactie 2019: dichtbij ieder kind
Van woensdag 25 september t/m 2 oktober 2019 hebben 140.000 leerlingen uit het basisonderwijs zich ingezet voor de kinderen in de daklozen- en vrouwenopvang. Deze kinderen hebben al veel meegemaakt en ook in de opvang gaan ze weer door een moeilijke periode heen. Lees alles over dit thema op onze speciale actiepagina.
Kinderpostzegelactie 2019: Logo's en beeldmateriaal
► Kinderpostzegelactie logo | png, jpeg
► Afbeelding Boaz in de vrouwenopvang
► Afbeelding Indah in de vrouwenopvang
► Afbeelding Wout in de daklozenopvang
► Afbeelding van verkopende kinderen 1
► Afbeelding van verkopende kinderen 2