
Wat leuk dat jullie een activiteit organiseren voor de jongeren in de buurt!
Het indienen van een aanvraag bij Kinderpostzegels gaat als volgt:
- Vul het speciale Kinderpostzegels aanvraagformulier en begrotingsformat in en schrijf een werkplan.
Heb je vragen tijdens het invullen dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen. - Voeg daar een kopie van een identiteitsbewijs (paspoort of ID) van alle aanvragers en de financieel begeleider aan toe.
- Verstuur je aanvraag per e-mail naar [email protected] .
Vervolgens nemen wij alles door en mailen of bellen met jullie als er vragen zijn. Binnen 4 weken ontvang je een brief of je aanvraag is goedgekeurd. Bij toekenning van subsidie moet de financieel begeleider een contract ondertekenen en terugsturen. Zodra wij het ondertekende contractontvangen hebben, kan (een voorschot van) de subsidie worden overgemaakt.
VERVOLG PROCEDURE
Wanneer de uitslag positief is, zijn jullie verbonden aan een aantal verplichtingen. Dit zijn:
- Je moet de naam en het logo van Kinderpostzegels gebruiken op posters, folders en brieven, en duidelijk noemen in de publiciteit als (mede-) financier van jullie activiteit;
- Als de activiteit is afgelopen, sturen wij een evaluatieformulier. Zo kun je ons vertellen, hoe de activiteit van begin tot eind is verlopen en wat je met het geld gedaan hebt.
- We verwachten daarbij een financieel verslag (alle bonnetjes inleveren), waardoor we een totaaloverzicht krijgen van alles wat is uitgegeven en ontvangen.
Daarnaast wil Kinderpostzegels op de hoogte worden gehouden van het verloop van jullie activiteit.
Contact
Heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op via het telefoonnummer (071) 525 98 50.
Ook kan je je vragen mailen naar [email protected].