Veelgestelde vragen

De Kinderpostzegelactie

Ik ben een kind

Overige vragen

Mijn school doet niet mee aan de Kinderpostzegelactie. Kan ik dan wel meedoen?

Wat leuk dat je graag mee wilt doen aan de leukste scholenactie van Nederland! Er is een mogelijkheid om toch mee te doen ondanks je school zich niet heeft aangemeld. Het leukste zou natuurlijk zijn als je samen met je klasgenootjes mee kan doen. Je juf of meester kan zich nog bij ons aanmelden. Dit kan via het scholenportaal of bel naar: 071 - 525 98 25. Je kan ook ons contactformulier invullen. 

Ik zie mijn opgehaalde bestellingen niet op Mijn Kinderpostzegelactie?

Heb je nieuwe bestellingen opgehaald en zie je deze niet op Mijn Kinderpostzegelactie? Probeer dan uit te loggen en opnieuw in te loggen met je persoonlijke code. Als het goed is zie je daarna een nieuw overzicht met jouw opgehaalde bestellingen. Het kan soms eventjes duren voordat een nieuwe bestelling te zien is, dan kan je het op een later moment opnieuw proberen. 

Bestel-app

Gebruiken we bij de actie van 2020 weer de bestel-app?

Nee, met de huidige kennis over de corona maatregelen en de 1,5 meter afstand hebben we besloten dit jaar de bestel-app niet te gebruiken. Kinderen kunnen wel digitaal hun familie, vrienden en kennissen uitnodigen een bestelling te doen. Hierover zal meer informatie te vinden zijn vanaf 1 september op www.actiekpz.nl.

Heeft u een vraag?

Vragen over uw bestelling

Antwoorden op overige vragen kunt u hiernaast vinden.

Staat uw vraag er niet bij, dan kunt u contact met ons opnemen per mail, via ons contactformulier, of telefonisch op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur.
e. [email protected]
t. 0900-8212349