Veelgestelde vragen

De Kinderpostzegelactie

Overige vragen

Ik zie de QR-code bestellingen niet in mijn bestellingenoverzicht van Mijn Kinderpostzegelactie

Dat klopt. Als een klant de QR-code van je verkoopbox of het formulier scant, dan is dit een 'bestelling aan de deur'. Je kunt deze bestelling handmatig toevoegen aan je bestellingoverzicht van Mijn Kinderpostzegelactie. Op die manier kan je overzicht houden op alle opgehaalde bestellingen! 

Enkel de bestellingen die jij ophaalt met je persoonlijke webshoplinkje, worden automatisch getoond in het bestellingoverzicht van Mijn Kinderpostzegelactie. 

Ik zie mijn opgehaalde bestellingen niet op Mijn Kinderpostzegelactie?

Heb je nieuwe digitale bestellingen opgehaald en zie je deze niet op Mijn Kinderpostzegelactie? Het kan even duren, tot ongeveer 2 uur, voordat deze zichtbaar zijn. 

Vanaf wanneer kan ik de persoonlijke videoboodschap versturen?

Wat leuk dat je een persoonlijke video boodschap hebt gemaakt! Je kan deze versturen vanaf 23 september om 12u, dan gaat de actie officieel van start. Veel succes met je verkopen!

Waarom is mijn persoonlijke videoboodschap afgekeurd?

Wat leuk dat je een persoonlijke videoboodschap en bedankvideo hebt gemaakt! Na toestemming van je ouders of verzorgers kan je deze gebruiken om digitaal langs de deuren te gaan. Het kan zijn dat de ontvanger of een medewerker van Kinderpostzegels jouw video aanmerkt als ´ongepast´. In dat geval werkt jouw persoonlijke linkje nog wel, maar wordt jouw video geblokkeerd en zal er een video van Dylan worden getoond. In Mijn Kinderpostzegelactie kun je zien dat jouw video als ongepast is aangemerkt. Je kunt dan een nieuwe video opnemen en deze opnieuw ter beoordeling bij je ouders/verzorgers aanbieden.

Wanneer ontvang ik de verkoopbox en bestelformulieren?

Er zijn dit jaar meerdere mogelijkheden om Kinderpostzegels te verkopen, waaronder digitaal vrienden en kennissen uitnodigen om een bestelling te doen. De verdere actiematerialen (verkoopbox en bestelformulieren) worden op woensdag 23 september door de leerkracht uitgedeeld. Daarmee kan je op een veilige manier langs de deuren gaan. Deze materialen worden pas bij de start van de actie uitgedeeld zodat iedereen tegelijk kan beginnen.

Mijn school doet niet mee aan de Kinderpostzegelactie. Kan ik dan wel meedoen?

Wat leuk dat je graag mee wilt doen aan de leukste scholenactie van Nederland! Er is een mogelijkheid om toch mee te doen ondanks je school zich niet heeft aangemeld. Het leukste zou natuurlijk zijn als je samen met je klasgenootjes mee kan doen. Je juf of meester kan zich nog bij ons aanmelden. Dit kan via het scholenportaal of bel naar: 071 - 525 98 25. Je kan ook ons contactformulier invullen. 

Ik heb een fout antwoord in de quiz, kan ik nog wel mee doen?

Ja hoor! Als je een fout antwoord in de quiz hebt, kan je een dag wachten en de volgende dag verder met de volgende vraag. 

Ik heb goedkeuring van mijn ouders voor de persoonlijke video maar dat is nog niet te zien?

Als je ouders via de mail goedkeuring hebben gegeven voor de persoonlijke video kan je het beste de pagina van Mijn Kinderpostzegelactie even refreshen of opnieuw inloggen. Als het goed is zie je daarna dat de video is goedgekeurd. Als dat niet zo is, kan je het beste even met je ouders samen kijken of zij jouw video helemaal hebben goedgekeurd. 

Bestel-app

Gebruiken we bij de actie van 2020 weer de bestel-app?

Nee, met de huidige kennis over de corona maatregelen en de 1,5 meter afstand hebben we besloten dit jaar de bestel-app niet te gebruiken. Kinderen kunnen wel digitaal hun familie, vrienden en kennissen uitnodigen een bestelling te doen. Hierover zal meer informatie te vinden zijn vanaf 1 september op www.actiekpz.nl.

Contact met Kinderpostzegels

Mijn vraag staat er niet tussen

Geen probleem, wij doen ons best om een antwoord op je vraag te geven. Neem contact met ons op via:

Heeft u een vraag?

Vragen over uw bestelling

Antwoorden op overige vragen kunt u hiernaast vinden.

Staat uw vraag er niet bij, dan kunt u contact met ons opnemen per mail, via ons contactformulier, of telefonisch op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur.
e. [email protected]
t. 0900-8212349