Veelgestelde vragen

De Kinderpostzegelactie

Algemene vragen over de actie

De school van mijn kind doet niet mee aan de Kinderpostzegelactie, maar hij/zij wil graag meedoen.

Wat leuk dat je kind graag mee wilt doen aan de leukste scholenactie van Nederland! Er is een mogelijkheid om toch mee te doen ondanks dat de school zich niet heeft aangemeld. Het leukste zou natuurlijk zijn als jouw kind samen met zijn/haar klasgenootjes mee kan doen. De juf of meester kan zich nog bij ons aanmelden. Neem in ieder geval even contact met ons op via tel. 071 – 525 98 25 of mail via het contactformulier. Als enkele deelnemer maak je helaas geen kans op prijzen. 

Waar vind ik meer informatie over de Kinderpostzegelactie en wat houdt het precies in voor mijn kind?

Lees hier meer informatie over de Kinderpostzegelactie. Ook op de kaart die je zoon/dochter uitgedeeld heeft gekregen van de leerkracht vind je meer informatie. 

Wanneer gaat de Kinderpostzegelactie van start?

Je kind mag de leuke kinderpostzegel producten verkopen vanaf woensdag 29 september 12.00 uur tot en met woensdag 6 oktober. De verkoopbox met ingevulde bestelformulier mag op donderdag 7 oktober weer mee naar school en ingeleverd worden bij de leerkracht. 

Wanneer ontvangt mijn kind de bestelformulieren en de verkoopmap?

De actiematerialen (verkoopmap en bestelformulieren) worden op 28 september door de leerkracht uitgedeeld. Deze materialen worden pas bij de start van de actie uitgedeeld zodat iedereen tegelijk kan beginnen.

 

Vragen over Mijn Kinderpostzegelactie en digitaal langs de deuren gaan met een persoonlijke videoboodschap

Welke bestellingen worden automatisch getoond bij Mijn Verkopen ingelogd op Mijn Kinderpostzegelactie?

1.    De verkopen die je kind heeft opgehaald het via de QR-code op de verkoopmap. 
2.    De verkopen die je kind heeft opgehaald door het persoonlijke webshoplinkje te delen. 

De verkopen die je kind aan de deur heeft opgehaald via het papieren bestelformulier, kunnen handmatig worden toegevoegd bij Mijn Verkopen. 

Let op! De QR-code op het bestelformulier is niet gekoppeld aan de persoonlijke code. Deze worden dan ook niet automatisch getoond bij Mijn Verkopen. Wil je kind die toevoegen aan het lijstje bij Mijn Verkopen, dan kunnen deze worden ingevuld als papieren verkopen. 
 

Wat gebeurt er met de gegevens van mijn kind?

In het gebruik persoonsgegevens kids lees je wat er met de gegevens van jouw kind gebeurt. Kinderpostzegels doet uiteraard al het mogelijke om de privacy te waarborgen. 

Kan Kinderpostzegels de persoonlijke videoboodschap en bedankvideo van mijn kind zomaar gebruiken voor communicatiedoeleinden en de LIVESTREAM?

Nee, dat mogen en willen wij natuurlijk niet. Tijdens de LIVESTREAM op donderdag 7 oktober als feestelijke afsluiting van de Kinderpostzegelactie willen wij graag een aantal hele leuke persoonlijke video’s van deelgenomen kinderen delen. Wanneer de video van jouw kind wordt geselecteerd zullen wij eerst contact opnemen met je opnemen om hiervoor goedkeuring te vragen. 

Mijn kind is zijn/haar persoonlijke code kwijt en kan nu niet inloggen op Mijn Kinderpostzegelactie.

Vraag aan de leraar om hij/zij je kan helpen bij het zoeken van de juiste persoonlijke code. 

Instructies leerkracht: 
Als het goed is heb je de namen van je leerlingen op het stickervel geschreven achter de persoonlijke codes. Kun je het daar ook niet terug vinden, dan kun je inloggen op de groepsopbrengst. Door te klikken op de nickname van je leerling, kom je bij zijn/haar verkopen. Daar vind je ook de persoonlijke code van je leerling terug. Je kunt je leerling ook altijd een nieuwe persoonlijke code geven. Let op, geef hem of haar dan ook de juiste QR-code sticker. Deze correspondeert met de code van de leerling. 

Vragen over de game

Contact met Kinderpostzegels

Mijn vraag staat er niet tussen

Geen probleem, wij doen ons best om een antwoord op je vraag te geven. Neem contact met op ons op via:

Heeft u een vraag?

Vragen over uw bestelling

Antwoorden op overige vragen kunt u hiernaast vinden.

Staat uw vraag er niet bij, dan kunt u contact met ons opnemen per mail, via ons contactformulier, of telefonisch op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur. Ook kunt u contact met ons opnemen via sociale media.
e. [email protected]
t. 0900-8212349