Veelgestelde vragen

De Kinderpostzegelactie

Informatie voor ouders

Wanneer ontvangt mijn kind de bestelformulieren en de verkoopbox?

Er zijn dit jaar meerdere mogelijkheden om Kinderpostzegels te verkopen, waaronder digitaal vrienden en kennissen uitnodigen om een bestelling te doen. De verdere actiematerialen (verkoopbox en bestelformulieren) worden op 23 september door de leerkracht uitgedeeld. Daarmee kunnen de kinderen op een veilige manier langs de deuren gaan. Deze materialen worden pas bij de start van de actie uitgedeeld zodat iedereen tegelijk kan beginnen.

 

Vanaf wanneer kan mijn kind de persoonlijke videoboodschap versturen?

De persoonlijke videoboodschap kan vanaf 23 september 12u verstuurd worden, dan gaat de actie officieel van start. 

Waarom is de persoonlijke videoboodschap van mijn kind afgekeurd?

Wat leuk dat je kind een persoonlijke videoboodschap en bedankvideo heeft gemaakt! Na toestemming van de ouders/verzorgers kan je deze gebruiken om digitaal langs de deuren te gaan. Het kan zijn dat de ontvanger of een medewerker van Kinderpostzegels de video aanmerkt als ´ongepast´. In dat geval werkt het persoonlijke linkje nog wel, maar wordt de video geblokkeerd en zal er een video van Dylan worden getoond. In Mijn Kinderpostzegelactie kun je zien dat de video als ongepast is aangemerkt. Je kind kan dan een nieuwe video opnemen en deze opnieuw ter beoordeling bij de ouders/verzorgers aanbieden.. 

De school van mijn kind doet niet mee aan de Kinderpostzegelactie. Kan mijn kind dan wel meedoen?

Wat leuk dat je kind graag mee wil doen aan de leukste scholenactie van Nederland! Er is een mogelijkheid om toch mee te doen ondanks de school van uw kind zich niet heeft aangemeld. Het leukste zou natuurlijk zijn als je kind samen met zijn/haar klasgenootjes op pad kan gaan. De leerkracht kan zich nog bij ons aanmelden tot 14 september 2020.

Wil je kind meedoen, neem dan contact met ons op via tel. 071 - 525 98 25 of vul het contactformulier in.

Algemene informatie voor ouders

Contact met Kinderpostzegels

Mijn vraag staat er niet tussen

Geen probleem, wij doen ons best om een antwoord op je vraag te geven. Neem contact met op ons op via:

Heeft u een vraag?

Vragen over uw bestelling

Antwoorden op overige vragen kunt u hiernaast vinden.

Staat uw vraag er niet bij, dan kunt u contact met ons opnemen per mail, via ons contactformulier, of telefonisch op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur.
e. [email protected]
t. 0900-8212349