Veelgestelde vragen
Mijn bestelling
Je hebt besteld via de QR-code
Je hebt tijdens de kinderpostzegelactie iets besteld bij een kind aan de deur door de QR-code op de verkoopmap te scannen. Dan heb je je bestelling afgerond in onze webshop. Je krijgt een bevestiging van je bestelling per e-mail. Je ontvangt je product(en) binnen 3 weken per post (vanaf 11 oktober 2022).
Je hebt besteld via het papieren bestelformulier
Je hebt tijdens de kinderpostzegelactie iets besteld bij een kind aan de deur door het bestelformulier in te vullen. Dan wordt je bestelling ná de actieweek verwerkt. Houd rekening met een wat langere verwerkingstijd. Je betaalt op de manier die je hebt gekozen: via een eenmalige incasso of via een betaalverzoek per post (die krijg je apart toegestuurd). Je ontvangt je product(en) uiterlijk 16 december 2022.
Je hebt besteld via de webshop
Je hebt iets besteld in de webshop. Dan krijg je een bevestiging van je bestelling per e-mail. Je ontvangt je product(en) binnen 3 weken per post. Bestellingen die tijdens de Kinderpostzegelactie zijn gedaan, ontvang je vanaf 11 oktober.
Als je binnen de termijn niets hebt ontvangen kan je ons het beste even mailen op [email protected] of het contactformulier invullen.
Wat vervelend dat je er iets mis is gegaan. Wil je de ontvangen bestelling retour sturen naar: Stichting Kinderpostzegels Nederland, T.a.v. kinderpostzegelactie, Antwoordnummer 10349, 2300 WB Leiden (postzegel is niet nodig). Graag een korte notitie toevoegen met de reden van retour. Kinderpostzegels stuurt dan de juiste bestelling toe. Mocht Kinderpostzegels ook een onjuist bedrag van uw rekening hebben afgeschreven, dan wordt het teveel betaalde bedrag uiteraard zo spoedig mogelijk teruggestort. Bij een te laag bedrag wordt het aanvullende bedrag alsnog geïncasseerd.
Wij proberen alle bestellingen zo goed mogelijk te verwerken. Mocht je jouw bestelling toch dubbel ontvangen, dan stellen wij het zeer op prijs wanneer je de bestelling kosteloos naar ons retour stuurt. Dit kan naar: Stichting Kinderpostzegels Nederland, T.a.v. kinderpostzegelactie, Antwoordnummer 10349, 2300 WB Leiden (postzegel is niet nodig). Wil je erbij vermelden dat het om dubbel ontvangen bestelling gaat? Indien je de dubbel geleverde bestelling wilt houden, laat ons dit weten via het contactformulier.
Wat vervelend dat je bestelling beschadigd is geleverd. Om je klacht in behandeling te kunnen nemen, verzoeken wij het contactformulier in te vullen.
Wat vervelend dat er iets mis is gegaan, wil je de ontvangen bestelling retour sturen naar: Stichting Kinderpostzegels Nederland, T.a.v. kinderpostzegelactie, Antwoordnummer 10349, 2300 WB Leiden. Graag een korte notitie toevoegen waarin u aangeeft dat de bestelling onjuist geleverd is (postzegel is niet nodig).
De bestellingen worden sinds 2016 rechtstreeks door PostNL als brievenbuspost bezorgd. Alle producten passen door een standaard brievenbus. Bij een bestelling vanaf 3 producten (met name de grotere producten, zoals de shoppers en thee) kan het zijn dat de levering in delen zal zijn.
Voor de bezorging van online bestellingen vanaf 20 euro betaal je geen verzendkosten. Voor online bestellingen onder 20 euro en alle papieren bestellingen rekenen wij een bijdrage van 1 euro.
Hiermee bekostigen we de verzending en verwerking van de bestellingen, waardoor er meer besteed kan worden aan de projecten waarbij wij kinderen helpen.
Het kan voorkomen dat je niet alle bestelde producten tegelijkertijd geleverd krijgt. Dit kan te maken hebben met de voorraad. Ook worden niet alle producten vanuit één distributiecentrum verzonden. Alles zou uiterlijk eind november 2022 bezorgd moeten zijn. Is dat niet zo? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.
Om je bestelling te verwerken neemt Kinderpostzegels de ingevulde gegevens op in haar bestand en gaat hier uiterst zorgvuldig mee om. Wij geven de gegevens niet door aan derden. Wanneer je niet op de hoogte gehouden wilt worden over het werk dat wij voor de kwetsbare kinderen doen, verzoeken wij het contactformulier in te vullen.
Het is zeker mogelijk om vanuit het buitenland een bestelling te plaatsen. Wij verzenden binnen Europa per brievenbuspost, maar nemen geen bestellingen aan van buiten Europa. Je kan de bestelling via onze webshop plaatsen mits je kan betalen met iDeal. Als dat niet lukt ontvangen we graag een email op [email protected] met de volledige naam, adresgegevens en IBAN met BIC code voor de eenmalige incasso.
Je kan ons volledige assortiment bekijken in de webshop.
Je kan contact opnemen met ons via tel. 0900-8212349 of vul het contactformulier in.
Heeft u een vraag?
Vragen over uw bestelling
Antwoorden op overige vragen kunt u hiernaast vinden.
Staat uw vraag er niet bij, dan kunt u contact met ons opnemen per mail, via ons contactformulier, of telefonisch op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur. Ook kunt u contact met ons opnemen via sociale media. Door grote drukte kan de reactietijd langer zijn dan u van ons gewend bent, onze excuses daarvoor.
e. [email protected]
t. 0900-8212349