Veelgestelde vragen

Mijn bestelling

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

De zegels en andere producten van 2021 zijn vanaf woensdag 29 september te bestellen en worden uitgeleverd per post. 

Bestellingen via de webshop die zijn betaald via iDeal worden binnen 2 weken geleverd. Bestellingen via het papieren bestelformulier worden uiterlijk 27 november geleverd. 

Ik heb een verkeerde bestelling ontvangen.

Wij verzoeken u de ontvangen bestelling retour te sturen naar: Stichting Kinderpostzegels Nederland, T.a.v. Kinderpostzegelactie, Antwoordnummer 10349, 2300 WB Leiden (postzegel is niet nodig). Graag een korte notitie toevoegen waarin u de reden van retour uitlegt. Kinderpostzegels stuurt u dan de juiste bestelling toe. Mocht Kinderpostzegels ook een onjuist bedrag van uw rekening hebben afgeschreven, dan wordt het teveel betaalde bedrag uiteraard zo spoedig mogelijk teruggestort. Bij een te laag bedrag wordt het aanvullende bedrag alsnog geïncasseerd.

Ik heb mijn bestelling dubbel ontvangen, wat nu?

Wij proberen alle bestellingen zo goed mogelijk te verwerken. Mocht u uw bestelling toch dubbel ontvangen, dan stellen wij het zeer op prijs wanneer u de bestelling kosteloos naar ons retour stuurt. Dit kan naar: Stichting Kinderpostzegels Nederland, T.a.v. Kinderpostzegelactie, Antwoordnummer 10349, 2300 WB Leiden (postzegel is niet nodig). Wilt u erbij vermelden dat het om dubbel ontvangen bestelling gaat? Indien u de dubbel geleverde bestelling wilt houden, laat ons dit weten via het contactformulier.  

Mijn bestelling is beschadigd geleverd. Wat nu?

Wat vervelend dat uw bestelling beschadigd is geleverd. Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen, verzoeken wij u het contactformulier in te vullen.

Ik heb een bestelling ontvangen, maar ik heb niets besteld. / Ik heb een bestelling van een andere persoon ontvangen. ​​​​​​​

Wij verzoeken u de ontvangen bestelling retour te sturen naar: Stichting Kinderpostzegels Nederland, T.a.v. Kinderpostzegelactie, Antwoordnummer 10349, 2300 WB Leiden. Graag een korte notitie toevoegen waarin u aangeeft dat de bestelling niet voor u is (postzegel is niet nodig).

Door wie wordt mijn bestelling geleverd?

De bestellingen worden sinds 2016 rechtstreeks door PostNL als brievenbuspost bij u bezorgd. Alle producten passen door een standaard brievenbus. Bij een bestelling vanaf 3 producten (met name de grotere producten, zoals de anemonenbollen en pleisters) kan het zijn dat de levering in delen zal zijn.

Ik heb een bestelling gedaan maar geef geen toestemming om mijn gegevens op te slaan om mij te informeren over het werk dat Stichting Kinderpostzegels doet.

Om uw bestelling te verwerken neemt Kinderpostzegels uw gegevens op in haar bestand en gaat hier uiterst zorgvuldig mee om. Wij geven de gegevens niet door aan derden. Wanneer u niet op de hoogte gehouden wilt worden over het werk dat wij voor de kwetsbare kinderen doen, verzoeken wij u het contactformulier in te vullen.

Mijn vraag staat er niet tussen

U kunt contact opnemen met ons via tel. 0900 82 123 49 of vul het contactformulier in.

Ik heb geen deurzegel gekregen van het kind aan de deur.

Geen probleem! Download 'm hier. Knip 'm uit en plak 'm met een plakbandje onder uw deurbel. 

 

 

 

 

Heeft u een vraag?

Vragen over uw bestelling

Antwoorden op overige vragen kunt u hiernaast vinden.

Staat uw vraag er niet bij, dan kunt u contact met ons opnemen per mail, via ons contactformulier, of telefonisch op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur.
e. [email protected]
t. 0900-8212349