Bestelvoorwaarden

Levertijd na bestelling

Via onze webshop

Direct nadat u via de webshop hebt besteld, ontvangt u een automatische bevestiging van de bestelde artikelen via e-mail. Wij streven er naar om binnen 10 werkdagen de producten bij u geleverd te hebben. Is dat niet het geval, stuur dan een mail naar onze service-afdeling. 
 

Via de Kinderpostzegel bestel-app aan de deur

Nadat u een bestelling heeft gedaan via de bestel-app bij een kind aan de deur, ontvangt u binnen 24 uur een bevestiging van uw bestelling. Het kind moet thuis contact maken met wifi om de bestelling aan Kinderpostzegels door te sturen, zodat wij u weer een bevestiging kunnen sturen.
Via een link in uw bevestiging kunt u de iDeal-betaling doen, na ontvangst van betaling streven wij er naar om binnen 10 werkdagen de producten bij u geleverd te hebben. Is dat niet het geval, neem dan contact met ons op.
Betaalt u via een eenmalige machtiging of met een acceptgirokaart, dan ontvangt u uw bestelling uiterlijk eind november.

Via het papieren bestelformulier aan de deur

Nadat u een bestelling heeft gedaan via het bestelformulier bij een kind aan de deur, ontvangt u uiterlijk eind november uw producten in huis. Alle papieren formulieren van de actie moeten verwerkt worden en dat neemt veel tijd in beslag.
Afhankelijk van de door u opgegeven keuze ontvangt u een acceptgirokaart of wordt de betaling automatisch afgeschreven van uw rekening. In beide gevallen geschiedt dat in een periode van 3 weken rond de besteldatum van uw product.
 

Bezorging
De artikelen die u bestelt, worden geleverd door PostNL.

Bankrekening
Uw iDeal betaling loopt via Buckaroo ovv Stichting Kinderpostzegels Nederland en rekening NL19DEUT031982366.

Verzendkosten
Aan de bestellingen zijn GEEN verzendkosten verbonden.

Verkeerde bestelling ontvangen?
U kunt uw bestelling terugsturen naar: Stichting Kinderpostzegels Nederland, Antwoordnummer 10349, 2300 WB Leiden.
Graag een kopie van uw bestelformulier, of anders een korte notitie, toevoegen waarin u uitlegt wat de correcte bestelling had moeten zijn. Kinderpostzegels stuurt u dan de juiste bestelling toe en past de factuur aan. 

Mocht Kinderpostzegels ook een onjuist bedrag van uw rekening hebben afgeschreven, dan wordt het teveel betaalde bedrag uiteraard zo spoedig mogelijk teruggestort. Bij een te laag of nog te betalen bedrag wordt het bedrag alsnog geïncasseerd.

Bestelling dubbel ontvangen?
Neemt u dan contact met ons op.

Beschadigd of defect product ontvangen?
Neemt u dan contact met ons op.

Verplichting
Met het plaatsen van uw bestelling verplicht u zich tot betaling van uw bestelling. Indien u niet overgaat tot betaling, kunnen wij uw gegevens en de openstaande post overdragen aan een incassobureau.