Bestelvoorwaarden

Levertijd na bestelling

Via onze webshop

Direct nadat u via de webshop heeft besteld, ontvangt u per e-mail een bevestiging. Wij streven er naar om uw bestelling binnen 10 werkdagen te leveren. Is dat niet het geval, neem dan contact met ons op. 
 

Via de Kinderpostzegel bestel-app aan de deur

Als u een bestelling heeft gedaan via de bestel-app en de QR-code heeft gescand met uw eigen mobiele telefoon, dan heeft u de bestelling afgerond via onze webshop. Wij streven er naar om uw bestelling binnen 10 werkdagen te leveren. Is dat niet het geval, neem dan contact met ons op. 

Als u een bestelling heeft gedaan en afgerond via de bestel-app op de telefoon van het kind, ontvangt u een bevestiging van uw bestelling per e-mail. Het kind moet thuis contact maken met wifi om de bestelling aan Kinderpostzegels door te sturen. Indien uw gekozen heeft voor betaling per iDeal, dan staat er in de emailbevestiging een iDeal-betaallink om uw bestelling te betalen. Nadat u betaald heeft, ontvangt u uw bestelling binnen 10 werkdagen. 
Heeft u er voor gekozen te betalen middels een eenmalige incassomachtiging of met een acceptgiro, dan ontvangt u uw bestelling uiterlijk 23 november 2019. De incasso vindt plaats ná ontvangst van uw bestelling, de acceptgirokaart ontvangt u apart en ná ontvangt van uw bestelling. 

Via het papieren bestelformulier aan de deur

Als u een bestelling heeft gedaan via het bestelformulier bij een kind aan de deur, ontvangt u uiterlijk 23 november uw bestelling. De verwerking van de papieren bestelformulieren kost enige tijd.
De afgegeven eenmalige incasso vindt plaats ná ontvangst van uw bestelling, de acceptgirokaart ontvangt u apart en ná ontvangt van uw bestelling. 

Bezorging
Uw bestelling wordt als brievenbuspost bezorgd door PostNL. 

Tussenrekening Buckaroo - in geval van iDeal
Uw iDeal betaling loopt via Buckaroo ovv Stichting Kinderpostzegels Nederland. Op uw afschrift staat NL19DEUT0319821366 of NL56DEUT0265186420 vermeld. 

Verzendkosten
Voor de bezorging van uw bestelling rekenen wij geen verzendkosten. 

Verkeerde bestelling ontvangen?
U kunt uw bestelling terugsturen naar: Stichting Kinderpostzegels Nederland, Antwoordnummer 10349, 2300 WB Leiden.
Graag een kopie van uw bestelformulier, of anders een korte notitie, toevoegen waarin u uitlegt wat de correcte bestelling had moeten zijn. Kinderpostzegels stuurt u dan de juiste bestelling toe en past de factuur aan. Mocht Kinderpostzegels ook een onjuist bedrag van uw rekening hebben afgeschreven, dan wordt het teveel betaalde bedrag uiteraard zo spoedig mogelijk teruggestort. Bij een te laag of nog te betalen bedrag wordt het bedrag alsnog geïncasseerd.

Bestelling dubbel ontvangen?
Neemt u dan contact met ons op.

Beschadigd of defect product ontvangen?
Neemt u dan contact met ons op.

Verplichting
Met het plaatsen van uw bestelling verplicht u zich tot betaling van uw bestelling. Indien u niet overgaat tot betaling, kunnen wij uw gegevens en de openstaande post overdragen aan een incassobureau.