Bestelvoorwaarden

Levertijd na bestelling

Via onze webshop
Binnen enkele minuten nadat je jouw bestelling hebt afgerond in onze webshop, ontvang je per e-mail een bevestiging. Je ontvangt je bestelling binnen 2 weken per post. Heb je gekozen voor een eenmalige donatie? Dan ontvang je vanzelfsprekend geen product.

Via een kind aan de deur tijdens de Kinderpostzegelactie 2021
Als je een bestelling hebt gedaan via het papieren bestelformulier bij een kind aan de deur, dan zou de bestelling uiterlijk eind 2021 moeten zijn bezorgd. De afgegeven eenmalige incasso vindt plaats ná ontvangst van de bestelling, de acceptgirokaart ontvang je apart en ook ná ontvangst van jouw bestelling. Heb je gekozen voor een eenmalige donatie? Dan ontvang je vanzelfsprekend geen product.

Bezorging

Je bestelling wordt als brievenbuspost bezorgd door PostNL. In enkele gevallen past de bestelling niet door de brievenbus en zal PostNL deze als pakket aanbieden.

Tussenrekening MultiSafePay - in geval van iDeal

Jouw iDeal betaling via de webshop loopt via onze betaalpartner Multisafepay. Zodra jouw bank de betaling verwerkt heeft, staat er op je afschrift NL17DEUT0265262879, dat is het bankrekeningnummer van Multisafepay.

Indien je een donatie hebt gedaan via onze donatiepagina zal deze worden afgeschreven via onze betaalpartner Buckaroo, zij gebruiken NL19DEUT0319821366 of NL56DEUT0265186420. 

Verzendkosten

Voor de bezorging van online bestellingen vanaf 20 euro betaal je geen verzendkosten. Voor online bestellingen onder 20 euro rekenen wij een bijdrage van 1 euro in de verzendkosten.

Verkeerde bestelling ontvangen?

Je kunt de producten terugsturen naar: Stichting Kinderpostzegels Nederland, Antwoordnummer 10349, 2300 WB Leiden. Graag een korte notitie toevoegen waarin je uitlegt wat de correcte bestelling had moeten zijn. Kinderpostzegels stuurt je dan de juiste bestelling toe en past de factuur aan. 

Mocht Kinderpostzegels ook een onjuist bedrag van jouw rekening hebben afgeschreven, dan wordt het te veel betaalde bedrag uiteraard zo spoedig mogelijk teruggestort. Bij een te laag of nog te betalen bedrag wordt het bedrag alsnog geïncasseerd.

Bestelling dubbel ontvangen?

Neem dan contact met ons op.

Beschadigd of defect product ontvangen?

Neem dan contact met ons op.

Verplichting

Met het plaatsen van een bestelling verplicht je je tot betaling van jouw bestelling. Indien je niet overgaat tot betaling, kunnen wij jouw gegevens en de openstaande post overdragen aan een incassobureau.