
Levering van bestellingen
Je hebt besteld via de webshop
Je hebt iets besteld in de webshop. Dan krijg je een bevestiging van je bestelling per e-mail. Je ontvangt je product(en) binnen 2 weken per post.
Let op: heb je gekozen voor een (eenmalige) donatie, dan krijg je geen product(en) toegestuurd.
Je hebt besteld via de QR-code
Je hebt tijdens de Kinderpostzegelactie iets besteld bij een kind aan de deur door de QR-code op de verkoopmap te scannen. Dan heb je je bestelling afgerond in onze webshop. Je krijgt een bevestiging van je bestelling per e-mail en je ontvangt je product(en) per post.
Je hebt besteld via het papieren bestelformulier
Je hebt tijdens de Kinderpostzegelactie iets besteld bij een kind aan de deur door het bestelformulier in te vullen. Dan wordt je bestelling ná de actieweek verwerkt. Houd rekening met een wat langere verwerkingstijd. Je betaalt op de manier die je hebt gekozen: via een eenmalige incasso of via een betaalverzoek per post (die krijg je apart toegestuurd). Je ontvangt je product(en) per post.
Bezorging
Je bestelling wordt als brievenbuspost bezorgd door PostNL.
Herroepingsrecht
Je kunt binnen 14 dagen je bestelling annuleren of je aankoop retourneren, zonder opgave van redenen. Gebruik hiervoor het contactformulier of stuur een e-mail naar [email protected] De bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product.
Tijdens de bedenktijd dien je zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. Het product mag alleen worden uitgepakt of gebruikt op een manier die redelijkerwijs nodig is om te beoordelen of je het product wilt houden. Wil je gebruikmaken van het herroepingsrecht, dan dien je het product met alle geleverde toebehoren en – zover mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons te retourneren.
Betaalpartners MultiSafepay en Buckaroo
Bestel je iets in onze webshop, dan betaal je (met iDeal) via onze betaalpartner Multisafepay. Zodra je bank de betaling heeft verwerkt, zie je op je afschrift het bankrekeningnummer van MultiSafepay (NL17DEUT0265262879).
Heb je een donatie gedaan via onze donatiepagina, dan wordt dit bedrag afgeschreven via onze betaalpartner Buckaroo. Zij gebruiken de rekeningnummers NL19DEUT0319821366 en NL56DEUT0265186420.
Verzend- en verwerkingskosten
Voor de bezorging van online bestellingen vanaf 20 euro betaal je geen verzendkosten. Voor online bestelling onder 20 euro rekenen wij een bijdrage van 1 euro in de verzendkosten. Voor alle bestellingen via een papieren bestelformulier, ongeacht de waarde van de bestelling, rekenen wij 1 euro verzend- en verwerkingskosten. Op deze manier gaat er zoveel mogelijk geld naar onze projecten voor kinderen.
Verkeerde bestelling
Heb je een verkeerde bestelling ontvangen? Stuur de producten terug naar: Stichting Kinderpostzegels Nederland, Antwoordnummer 10349, 2300 WB Leiden. Doe er een korte toelichting bij wat de correcte bestelling had moeten zijn. Kinderpostzegels stuurt je dan de juiste bestelling toe en past de factuur aan.
Mocht er ook een onjuist bedrag van je rekening zijn afgeschreven, dan storten we het te veel betaalde bedrag uiteraard zo spoedig mogelijk terug. Bij een te laag of nog te betalen bedrag wordt het bedrag alsnog geïncasseerd.
Heb je een bestelling dubbel ontvangen? Of is je bestelling beschadigd of het product defect? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of stuur een e-mail naar [email protected]
Verplichting
Met het plaatsen van je bestelling verplicht je je om de bestelling te betalen. Als je niet betaalt, kunnen we je gegevens en de openstaande post overdragen aan een incassobureau.